2012. február 17., péntek

Ugye te nem tennél ilyet?

 Az ember fogantatásának pillanatától emberi lény, akinek ennél fogva természetes emberi joga van a méhen belüli fejlődéshez és a megszületéshez.

  1.  Egy ártatlant sem bíróságnak, sem bármely más közösségnek vagy egyénnek nincs joga halálra ítélni.
  2. Nem a test mérete dönti el, hogy ember-e valaki. Hiába kicsi magzatom, ugyanolyan ember, mint én és hozzám hasonlóan élni akar.
  3.  Egyik embernek sincs több joga az élethez, mint a másiknak.
  4. A születés csak egy esemény az ember életében. Előtte is u gyanolyan ember: érez, hall, lát, sírni tud, mosolyog, iszik... élvezi az életet.
  5.  Ki vagyok én, hogy mások élete felett döntsek?- én is voltam magzat és az én édesanyám is az élet mellett döntött, szeretettel elfogadott.
  6.  A magzati élet kioltásának számos komoly testi szövődménye lehet, nem ritkán végleges meddőséget okoz.
  7.  A magzati élet kioltásának lelki következményei vannak, melyek igen súlyosak lehetnek. 
  8. Nem vagyok olyan önző, hogy csak az én életemet nézem és saját érdekeimet korlátlanul érvényesítsem akár más élete árán is. 
  9. Az abortusz lehet törvényileg megengedett, de attól még egy emberi élet kioltása. 
  10. Mások élete árán úgysem lehetek boldog. magamnak sem szeretném, ha más döntené el helyettem, hogy élhetek-e vagy sem. 
  11. Különben sosem tudnék úgy babasírást hallani és hallgatni, hogy nem sírna az én szívemben is meghalt gyermekem. 
  12. Különben mindig eszembe jutna és gyötörne, hány éves lenne gyermekem, ha még élne. 
  13. Különben sohasem tudnék többet gyermekre nézni anélkül, hogy eszembe ne jutna, hogyan is nézne ki most Ő, ha élne. 
  14. A bizonytalanság, amelyben vagyok, élő pokollá változna, ha a halál mellett döntenék. a magamról alkotott képem romba dőlne egy abortusz után, amit életem végéig sem tudnék kiheverni.

 Az életet választom és te?

Forrás:http://szentkoronaradio.com

1 megjegyzés:

Szia. Kérlek szólj hozzá